vecka 28

Började morgonen med ett besök hos barnmorskan.
Tog blodprov, mätte och lyssnade på hjärtljuden. 
Ett litet plus var att Robert fick känna på magen var huvudet låg.
Bebis har huvudet högst upp till vänster idag.. eller ja, just då när vi var där.
Jag har mycket vatten så det var lätt att bolla omkring med huvudet sa hon.
Det är ju kul att han ryms så bra fastän han börjar bli stor nu.
Eller ja stor och stor.. han är cirka 35cm och väger ett kilo. CIRKA.
Vi surrade så mycket så vi glömde helt bort att få höra vad hjätljuden låg på.
Jag har skrivit upp varje  gång vi fått veta hjärtljuden. Både med Otto och denna bebis.
Så jag ska ringa BM imorgon och be henne säga vad de låg på så jag kan skriva upp det :D
 
Mitt järnvärde har gått upp lite.
SF måttet låg på 29 
Bltr 109/70
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback