underbara sommarkvällar

Sitter ute på altanen och surfar lite.
Robban nattar Otto och jag tror faktiskt att det blir sängen snart för mig också.
Det har varit gråmulet idag men varmt och nästan lite tryckande.
Trodde att det skulle börja åska eller regna. Men det har inte blivit så än.
 
Jag längtar verkligen efter vår nya familjemedlem och tror att denna sommar kommer bli magisk.
Vi kommer nog att vistas mest ute på gården/altanen.
De dagar som det varit  sol och värme har vi alltid dukat middagen ute på altanen.
Så grymt härligt att bara sitta ute och njuta!!
 
 
Otto älskar att vara ute och han är väldigt duktig på att hålla sig på gården.
Poolen har åkt fram men den måste rengöras igen före vi kan börja plaska i den!
 
Imorgon har Robert en kortare arbetsdag och går sedan på 3 veckors semester.
Otto har sin sista dag på dagis imorgon. Känns konstigt men vi kommer ha en magisk sommar tillsammans och jag är säker på att han kommer älska sitt nya dagis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback