Solen tar på

Idag har vi varit hemskt mycket utomhus. 
Jenny w och Jack var här över lunch/fika. Under lunchen satt vi inomhus men till fikat gick vi ut. 
Förutom deb stunden inomhus så har jag varit ute i princip hela dagen.
Hela förmiddagen och större delen av eftermiddagen.

Halv två åkte vi och hämtade barnen på dagis men möttes upp hos Britt på fårön. 
Pojkarna lekte och skrattade medan vi bara njöt av värmen och tillvaron. 


Jenny åkte hem vid 16 men jag och Otto stannade kvar. 
Robban fick till och med snåla skjuts av en kompis för jag ville helst inte slänga in oss i bilen och hämta honom. Haha
Vi åt räksallad från salladsbaren på Coop ute på fårön och jag tror klockan närmade sig 19 innan vi kom hem. 

Helt fantastisk dag!
Imorgon ska Britt hämta Otto på dagis och jag ska bara ta det lugnt. Otto vet inte om det men han kommer bli överlycklig att just mommo hämtar honom. 
Han vill ju ändå bara dit direkt efter dagis. Så det år ju lika bra att han får hämtas av henne och åka dit direkt :)




Har ikväll lite rosiga kinder men det hettar inte så jag har inte bränt mig värst. Använder ju såklart solskyddsfaktor. :)
Men herregud vad mycket fräknar jag fått. Har aldrig haft såhär mycket fräknar. Jag gillar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback