Sol

Tänkte försöka ta en bild på hur brun jag blivit i ansiktet och på armarna. Samt hur blek min mage är i jämförelse. 
Haha det var ju fan inte det lättaste att ta en bild på det. 


Lite kanske det syns? I alla fall på handen mot magen?! 
Magiskt att redan få ha fått lite solbränna. Vi får se om det blir så mycket mer solbränna för mig när bebis är här. Jag vet att när Otto kom så höll jag mig mest i skuggan eller inomhus. Även om han sov. 

Men denna gången ska bebis på sova och jag ska vara i solen med Otto :) 


Vi hann leka en liten stund på fårön idag efter dagis och bmbesök. 
Idag var Ottos sista dag på dagis för denna termin. Till hösten börjar han på ett nytt dagis som sagt. Kommer bli toppen!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback