Pratat med bm

I helgen har jag fått känna på lite förvärkar. Men bm sa att jag ska fortsätta leva livet och var glad att jag är så rörlig. Jag behöver inte sakta ner. 
Det känns bra för det är ändå skönt att få springa och leka med Otto. Göra ärenden på stan och ha orken!!

Jag hade hårda sammandragningar och bebis tryckte neråt massor i lördags på stan. Så jag fick gå sådär vaggandes och bredbent. 
Igår söndag fick jag mensvärk hårda sammandragningar och tryck neråt på morgonen. Skulle kunnat klocka dem om jag hade tänkt på det. Men det höll bara i sig en kort stund sen gick det över när jag ställde mig upp och gick omkring. 

Bm sa att jag skulle vara beredd och frågade om jag ville ha en extra tid för undersökning men jag sa att det inte behövdes. För det kan ju vara onödigt att reta igång det hela. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback