Kalasdags

Idag har vi varit på kalas hos Ottos kusin Viktor. (Min brorson)
Före kalaset bakade jag tårtbottnar och när vi kom hem så gjorde jag klart en tårta. Tänker bara göra två tårtor. En till kompisarna imorgon och en till släkten på söndag. 
 


 
Det verkar inte bli något stort kalas då det är många som inte kan komma. 
Kanske man har tid att sitta ner en stund med gästerna :) 
 
 
Vi brukar ha så många gäster/vänner då vi fyller år så oftast springer man bara omkring och gör kaffe eller diskar. 
Så det kanske är bra att inte så många kommer. 
Jag kommer dock inte ha tid att baka nå mer ifall folk tänker komma förbi nån annan dag. 
 
Man blir lite överbeskyddande som mamma och ja, man blir lite ledsen då det blir få som kommer.
Han är ju bara 2 år så han bryr ju sig inte, så det borde ju inte jag heller göra.
Men he hjälps it.
Man är ju så stolt som mamma och vill att alla ska vilja vara med och fira ens barn.
Men det är ju klart att inte alla kan eller vill det. Det vet jag ju.
Vi kommer garanterat vara nöjd över kalaset och alla som dyker upp :)



Kommentarer
Postat av: Sandra westerlund

Det blir tyvärr så då man har barn som fyller just i semestertider. Milly fyller den 1:a juli och det blir en chansning att planera dag för barnkalas. Barnen är garanterat nöjda oavsett hur många som kommer, men jag förstår vad du menar :)

2014-06-27 @ 22:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback