Det bränner

Satan vad det bränner i snittet/magen. 
Jag har fått en hemsk hosta och jag antar att det inte är så bra för snittet och allt som är sytt ihop i magen. För jag känner varje gång jag hostar, hur det sliter och bränner. 
Hoppas det inte blir nå helvete utti det här nu bara på grund av hosta.
Jag känner att nerver hittar tillbaka nu för det sticker hela tiden i magen. Så det är ju ett gott tecken :) 

Tänk vad kroppen klarar av mycket. 
Först en sån tung belastning som en graviditet.



Sen återhämta sig från en förlossning/bukoperation. 
Samtidigt som hormonerna är överallt och brösten ska kunna ammas. 
Allt på samma gång. 

På onsdag kommer BVC sköterskan hit på hembesök och hon ska då få titta på hur snittet ser ut. Bandaget är då rent så jag hoppas det ser bra ut där under :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback