Veckans träning

Bra start tycker jag. 
För att vara en vecka som jag (efter förlossningen/snittet) egentligen skulle ta det lite lugnt på så tycker jag att 2 mil promenad och 1 mil inlinesåkning samt plankan och armhävningar är riktigt duktigt! 
Jag har fått en blåsa under ena foten och mina benhinnor är lite ömma men det får man räkna med då man inte rört på sig speciellt mycket de senaste månaderna. 




Har ätit mindre också. 
Idag har jag bytt ut lunch och middag mot herbalife shakear och nu efter sista promenaden tog jag en proteinbar. 
Kanske inte det bästa att äta under en dag menen liten kickstart och chock för kroppen kan väl inte skada? :)


Kvällens promenad fick jag sällskap av hela familjen. Jag körde storebror i vagnen och rober tog lillebror. 
Tänkte att Otto skulle somna i vagnen och att vi kunde bära honom till sängen direkt vi kom hem. Men icket. Han vaknade när vi nästan kommit hem. 
Nåväl. Ska lägga honom nu :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback