Imorgon börjar allvaret

Jag har sen förlossningen försökt att inte äta så mycket onyttigt. 
Javisst vi har haft kalas och bjudit på fika och jag har då fikat men bara tagit nån kaka istället för tårta och bullar. 
Vi har ätit skräpmat men vi har för det mesta ätit nyttigare än vanligt. 
Nu när det är sommar så har jag dagar då jag inte har någon matlust och/eller glömmer bort att äta. Men när det är varmt så tappar jag ofta matlusten. Inte bra alls. Så nu från och med imorgon så börjar jag lägga upp kost och träning för att få bort dessa gravidkilon samt komma i den form jag längtar efter. 
Jag får ännu inte lyfta tungt pga snittet. Men jag är pigg och rörlig så jag ska börja göra några övningar hemma och lägga ner tid just på att motionera och äta rätt! 
Jag har bestämt mig för att sluta amma och har börjat ge Ebbe mer ersättning. Så förhoppningsvis så kommer mjölken försvinna.
Mina bröst är less amningen, jag är less, Ebbe mår bra av ersättning och jag känner mig nöjd över dessa 3 veckor med amning. 

Nu fokuserar jag på att komma i form. 
Har längtat länge på att få göra det här!!
Imorgon är en ny dag med nya möjligheter! 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du greja kanon ❤️❤️❤️

2014-07-10 @ 23:34:34
Postat av: Lillsis

Jag är inte anonym haha

2014-07-10 @ 23:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback