Gick lite längre

Det var härligt men samtidigt paaaain imorse på morgonpromenaden. 
Någonting skar in i sidan av en tå och min blåsa under foten har blivit större. 
Och såklart var de onda på var sin fot. 
Men jag gick 6,8km med Otto i vagnen. Jag sprang på vissa ställen. Första gången var på en liten väg som låg i skuggan. 
Fe andra gångerna var då vi hade solen i ögonen och sträckan framför oss var lång. Då sprang jag för att det inte skylla bli så jobbigt för Otto. 
Gick jättebra att springa i nedförsbacke. Då rullade vagnen själv och jag försökte hinna ikapp den :)

Såklart höll jag en hand på handtagen så att den inte smet från mig :)


Körde som vanligt plankan och några armhävningar på knäna när jag kom hem. Första gången jag gjorde det blev Otto lite orolig för mig men nu pekar han att jag ska lägga mig på gräset och köra mina övningar :)

Tycker det är skönt med morgonpromenader och Otto tycker det är mysigt att äta sitt äpple i vagnen. Cirka en timme går vi. Sen äter vi frukost när vi kommer hem. Helt perfekt tycker jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback