Tillbaka

Nu klev vi tillbaka in i v 20. 19+0 idag. 
Det som står skrivet i appen är så sant. 


Här om dagen insåg jag att naveln börjat puta ut igen. Den gjorde det när jag väntade Otto också. 
Eller putar ut gör det inte. Den planas ut. Jävligt fult när man haft navelpiercing kan jag meddela. 

På fredag ska vi lyssna på Lillhjärtat igen. Jag har sparat alla gångerna som vi lyssnade hjärtljuden på Otto så det blir kul att se vad denna lilla kille kommer ligga i snitt kring. 

154 slag per minut
158 slag per minut
160 slag per minut
148 slag per minut
155 slag per minut
148 slag per minut
138 slag per minut

Detta var Ottos hjärtljud. 

Tyyyypiskt tjej-hjärtljud sa alla. Till och med barnmorskan. 



Kommentarer
Postat av: Emma

Linus hade typ lika hjärtljud :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback