Sluta stressa

Här om dagen blev jag nästan påkörd och det kunde gått riktgt illa. 
Jag var ute och körde runt eftersom Otto somnat i bilen och jag tänkte att han kunde få fortsätta sova i bilen å slippa bli flyttad till vagnen. 

I alla fall så körde vi mot norrfjärden. När vi närmade oss hadtighetskameran i kopparnäs (där hastigheten sänks från 90 till 70) så saktade jag ner en till hastigheten angiven. Då lägger sig bilen bakom mig, jättenära min bil och blinkar med helljuset. 
Eftersom jag kör lagligt och precis nära hastighetskameran så visar jag mitt missnöje med att dutta på bromsen. Då lägger sig idioten ännu närmare och blinkar irriterat med extraljusen!!! 
Tänk om han skulle kört in i min bil? Otto sov i bilbarnstolen och det kunde gått riktigt illa. 
När vi passerat kopparnäs så kör bilen om mig och jag tittar in i bilen. Där sitter två män i 50års åldern och hytter med sina nävar. Vilket jag gör tillbaka. 
Jag har ett barn i bilen och kör efter hastighetsbegränsningen precis vid en fartkamera. Jag vägrar gasa på bara för att han var stressad och försökte stressa mig.
Jävla idiot!!

Tänk er för före ni stressar i trafiken. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback