Renovering utav tanten

Hela förmiddagen har jag varit på Cederkliniken. Träffade läkare angående migränmedicin ifall akupunkturen inte skulle funka. Fick ta några blodprov Och sedan har jag fått akupunktur. Så från 09:15 till 11 har jag varit patient. 
Nu somnade Otto i bilen och ligger utslagen i hallen. Vad ska man göra? 



Ingen lunch har vi ätit. Ska jag väcka eller låta han sova? Det är frågan 

Ska vidare till naprapaten kl 13 för en äcklig låsning i bröstryggen. Det gör ont bara jag andas. Så ja hoppas att jag går därifrån utan obehag. 

Så denna dag kör jag alltså all in på att må bättre.
Behandlingar hit och dit :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Får du knaka i ryggen när du är gravid? Jag hade låsning i svanken men fick inte det. Kanske är olika beroende på vars det är :)

Svar: Jo jag fick fara dit. Jag har låsningen i bröstryggen. Säkert beror det på var det sitter
PEAKEN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback