Migrän och akupunktur

Jag tror på akupunktur. 
Tanken var att trappa ner behandlingen den här veckan men imorse fick mig migränkänningar och tog då snabbt en tablett och la mig. 
Vaknade och mådde svindåligt. Men somnade om. När jag skulle kliva upp och fara och hämta Otto så ringde jag Britt som fick vara barnvakt direkt efter jag hämtat Otto från dagis. För jag var tvungen åka till Cederkliniken och fråga om bm kunde klämma in mig för akupunktur.
Jag vet att medicinen som jag mår dåligt och ibland kräks av, bara hjälper en liten stund. Nån timma bara.
Bm klämde in mig snabbt och jag vill ligga med akupunktur i en timme. 
Tack och lov. 
Migränen kom aldrig tillbaka.
Så kag völjer verkligen att tro på behandlingen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback