Dröm

Började natten med drömmar om att jag reste till Thailand. Eller skulle resa till Thailand. Packade och donade. 
Avslutade nattens sömn med dröm om att 4 hundar hade smitit upp på vindan och jag, lillan och Jens försökte få tag i ägarna.
Men samtidigt så fick vi så jobbigt att hålla koll på hundarna och min katt. För i diket utanför låg världens största kobra. Den slingrade sig efter oss och var ute efter dimma. Min katt. 
Fyfan vilken panik. Ja kunde ju inte offra en hund för att rädda min katt. 
Jag fick hålla reda på alla och se till att vi kom in i trygghet. 
När jag vaknade så insåg jag att kag borde öppnat garagedörren och hämtat yxan. Kobran skulle dött var ja än högg av den. 

Nå allt gick bra tror jag. 
Jag vet varken om jag tog mig till Thailand eller om vi tog död på kobran. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback