att bevara sin hemlighet

Känns både bra och konstigt!
Men nu känns det mest konstigt då det inte längre går att dölja.
Nu är det så många som vet om det ändå så jag kan lika gärna dela med mig av det här på bloggen.




Till sommaren blir Otto storebror!
Vi har berättat för vänner och bekanta samt de som frågat, men vill INTE dela det på facebook eller intagram än.
Vi ska om 2 veckor på RUL och hoppas då att få se ett friskt litet barn. DÅ först kan vi dela med oss av nyheten på facebook.
Alla behöver inte veta. Jag har inte lika många följare här på bloggen som jag har på facebook och instagram, så därför väljer jag att berätta det här först! :)

Så om jag är vän med dig på facebook eller du följer mig på instagram så ber jag dig att INTE gratulera mig eller Robban där.
Skulle vilja få berätta föra facebook själv! :)

När vi väntade Otto så hann vi inte meddela det själv innan en vän till mig skrev ; Men vad har jag missat, är du gravid?
Så då blev det att vi fick gratulationer innan vi ens hade skrivit nått meddelande till allmänheten! :)

Så ni som läser detta får hålla det för er själva och INTE gratulera på facebook eller instagram.

:)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh stort grattis!!!! :D jättekul att Otto blir storebrosha!

Svar: Tack så mycket :) känns jättespännande :)
PEAKEN

Postat av: Lotta

Grattis! Vad roligt för er :)

2014-01-10 @ 08:09:57
Postat av: Emelie

Hejja! Grattis igen ;D Åh jag blir själv bebissugen trots att Ruth är bebis än :D

2014-01-10 @ 10:52:23
URL: http://emelieullberg.se
Postat av: Lillsis

ännu mera <3<3<3!!!!

2014-01-10 @ 13:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback