vill resa

Få komma bort lite. Det skulle vara så himla skönt.
För ett år sen åkte vi till Sandviken och var där i en vecka,
Så himla skönt!!
Jag saknar ofta mitt lilla Sandviken. Mitt jobb, mina vänner och det mysiga lilla torget.
Att bara på en vanlig ledig onsdag kunna gå ner på Selmas cafe och köpa en latte med riven choklad på!
ÅÅååh det gör mig så varm bara tänka på det!
Hoppas på att snart kunna åka och hälsa på.
Min bsta vän i Sandviken fick ju barn förra året och jag vill så gärna träffa honom.
 
 
Det var hon, Sofia, som tog de fina bilderna på Otto när vi var där.
Kan inte förstå att det gått ett helt år.
 
Vi åkte in till Valbo en dag och satt där i värmen utan jacka och bara hade det mysigt!!
Skulle så gärna vilja åka NU.
Men måste ju ha råd och tid!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback