he gäll å passa på

Min vän Linn har legat inlagd på sjukhuset här i piteå i några dagar så självklart passa jag på att åka dit och hälsa på henne. Det var så himla längesen sist.
Oktober i Arjeplog tror jag. 
Hon bor i Värmland men jobbar i Arjeplog nu i vinter (kommer från arjeplog) så det blir inte att vi ses så ofta.
Dock ringde dagis och berättade att Otto har feber. Så jag måste dit och hämta honom när han vaknat (sover där nu)
 
Men i alla fall så avr det så himla kul att få träffa lilla Linn.
Försökte hitta en bild på oss, men den senaste jag hittade var från då vi båda var på Irland och hälsade på Elin.
 
 
Det måste ju finnas någon bild tagen på oss tillsammans efter detta?
Detta måste varit -08.
 
Nåja, det var riktigt kul och vi surrade lätt bort 2h.
Hoppas på att få träffas snart igen! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback