Feberhelvete

Otto gör det jevligt bra måste jag säga. 
Hög feber sen i tisdags men ändå vid gott mod. 
Idag har han mest sovit. En halvtimme på fm och 2,5h mitt på dagen. Nyss somnade han i mina armar före middagen. 
Stackars lillgubben som är så duktig. Äter glass och melon. Dricker vatten och dricka. 
Vi får inte ner febern under 38 grader. Nu ikväll så sa det bara pang så var han skållhet och sov i mina armar. 39,2 trots alvedon 2-3h tidigare. 
Man tycker ju att alvedonet ska hålla längre än 2-3h. 

Nu har han i alla fall fått både alvedon och Ipren så vi hoppas på att han får somna och sova utan frossa och obehag. 

Igår ringde jag 1177 och idag har jag pratat med BVC. Avvakta och vi gör allt rätt.
Ja det är väl kanske bara nån utdragen 3dagars feber. 
Tydligen går det mycket sånt nu. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback