BUS

Igår fick jag hem ett efterlängtat paket från kicks.
En ny consealer, fix + (från MAC), ett puder och tan wipes från kicks egna märke.
Har nyss använt brun utan sol produkten från Kicks.
Hoppas att det blir ett bra resultat, eller i alla fall att det inte blir så orange.
Vi ska nämligen på fest på lördag och tänkte att det kunde vara fint med lite färg i huden då.
Vill INTE att det blir fläckigt. Då är jag hellre orange. 
 
 Någon som har erfarenhet av dessa?
Läste på hemsidan att färgen lägger sig och är som finast efter 2 dagar.. Kanske då man hunnit tvätta bort en del.
Jag har inte så stor erfarenhet av brun utan sol. En sommar för flera år sen så använde jag DOVE´s hudlotion som innehöll brun utan sol. Den var lätt att applicera och blev jämn och fin.
Men då var jag så himla brunbränd ändå så jag hade inte behövt det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback