Ansiktsrengöringen

Ansiktsrengöringen som jag använder nu. Eller rutinen som jag har känns jättebra. 
Börjar med en makeup remover med olja från loreal. När jag masserat in den över ögonen så tar jag en ansiktsscrub från neutrogena som doftar fantastiskt. Den skrubbat jag pannan hakan kinderna och näsan med. 
Sen sköljer jag ansiktet lite för att sen ta en gentle foaming cleanser från clarins över hela ansiktet för att få bort resten av sminket. 
Efter det tar jag en en facecoal tvål från body shop och masserar i pannan, på hakan och näsan. Där jag oftast blir oljig. 
Sen känns ansiktet som pånytt fött. 
Då smörjer jag in ansiktet med ansiktskrämen youth code från loreal. 

Så jäkla skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback