Suck!!

One of those evenings. 
Kändes som att jag fick ett slag i magen och pang så blev jag asdeppig. Riktigt längesen jag mådde såhär dåligt och kände sån här ångest. 
Försökte busa med Otto men kände bara hur jag suckade och bara ville försvinna.
Så jag tog mina hörlurar och pluggade in i telefonen och gick på en promenad med peppande musik. 
Funderade på att ringa någon men sket i det då jag egentligen bara ville springa. 
Försökte jogga men kände inte riktigt motivation. 
Tror att allt beror på att jag inte trivs i min kropp.
Att jag bara vill ha tid för motion och träning hela dagarna. 
Men det funkar ju inte. Måste ta hand om mina barn också. Sen orkar väl ingen människa att bara träna och motionera hela dagarna. 
Jag har haft svårt att sova i några dagar och det är nog den här känslan som legat och grott. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback