Ljus?

Funderingar kring håret igen. 
Jag älskar svart hår och tycker själv att jag passar bäst i det. Men jag vill så gärna hitta något annat som jag passar i. 
Nu är ju mitt hår typ brunt och inte i bästa kvalité då jag känner verkligen för en förändring. 
Jag har pratat med svägerskan som är frisör om att bleka slingor för att prova få ljust hår. Jag trivs inte i brunt. Men det skulle vara kul och se hur ljust jag kan få mitt hår. 
Det är inte packat med svart hårfärg nu som det tidigare varit. Jag har bara färgat utväxten när jag väl färgat, och inte dragit ut det i längderna får att få mer glans.
Så det borde inte vara omöjligt att bli ljushårig. 


Underhåret är dock svart så jag behöver hjälpt med avfärgning och blekning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback