Jag vill it

Vad hände med att dela med sig av sina egna positiva händelser? 
Facebook har blivit ett forum där vi delar artiklar om hur vi ska tänka om
Och göra rätt. Hur vi äter fel mat eller bör sluta göra vissa saker. 

Ååh kolla det här filmklippet där en Björn äter upp en man. 
Eller på de här grisarna som mosas levande i en kvarn. 
Eller en kvinna som sitter och slår och nyper sin unge i typ 5minuter. 

Varför?? Måste jag se det?


Eller varför måste jag läsa om hur jag INTE ska säga dessa meningar till mina barn, eller hur jag ska börja äta annan mat. 
Allt är farligt och jag tycker alla artiklar man läser är om nånting negativt. 


Jag saknar verkligen allt det positiva vi delade förr. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback