3dje

I veckan flyttade vi upp från källaren där vi bott i princip hela sommaren. 
Skulle bli kul att se hur Otto skulle nöja sig med att sova i sin egen säng själv. Vi har sovit tillsammans i bäddsoffan i källaren. 

Första natten somnade han fort. Men vaknade efter nån timme. Robban sövde om han men efter ytterligare en timme (klockan var ca 22) så vaknade han igen. Då gick jag in och la honom. 
Blev dock så att jag vaknade där morgonen efter. 
Natten till igår så somnade jag med honom 18:30 och vaknade en stund mitt i natten. Men kunde somna om. 
Igår somnade han kring 20:30 och jag med. 

Så nu är det tredje natten i rad som jag sovit i hans säng. Suck.  
Ska försöka att inte somna med honom nå mer. Jag blir nästan bara mer trött när jag somnar tidigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback