Ut med dig

Nu är jag less att bara vara hemma. I dagarna tre har jag i princip bara varit hemma. Så imorgon ska jag tammetusan ut från detta hus. 
Jag känner fortfarande av migränen men den är mild. Så jag hoppas få sova hela natten och vakna upp utan migrän imorgon. 

Imorgon vankas besök hos bm. 
Vanlig koll. Tror inte det är något speciellt. 
Kanske vi ringer och bokar in tid för att bestämm datum för snitt? Jag vet inte. Är ju 4 veckor kvar tills dess. Men specmödra brukar ha fullt upp och är uppbokad långt fram. 
Vi får se. 

Jag tänker i alla fall påpeka igen att det är så konstiga/läskiga rörelser från bebis. Det gör mig orolig. 
Han skickar inte iväg en spark eller knuffas. Nej har sprattlar och gör snabba korta slag. Inget som tydligt är en fot eller arm. Han typ ligger och sprätter som en fisk på torra land. 
Har aldrig hört någon annan känna så?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback