Paket

Oh happy day!! 
Fick hem mitt paket från feelunique idag. Tyvärr har det läkt från brun utan sol produkten men övriga grejerna har klarat sig. 

Tror även att jag kan ha fått nå fel på mitt läppglans från tanyaburr. För alla recensioner älskar det läppglansen. 


Men mitt känns grusigt och jag tror att folk skulle ha påpekat det om alla läppglans var så. 
Nåväl. Det är fint och luktar gott. Får vara nöjd ändå. 
Det kostade ju bara 80kr. 







Jag har inte provat pudret än men det är transparent så jag tror inte att det ska vara nå större fel på det. 
Kavallens när superfin! Får se om den håller några timmar. Har målat den på vattenlinjen. 
 

Så snygg förpackning. 


Har inte provat något av detta än. Primern är väl
Omtalad och jag längtar tills jag får prova den. Just nu är jag väldigt ojämn i hyn. Röd och hormonell runt näsan. Röda kinder och mörka ringar under ögonen. Får se om primern gör underverk. 
Provade foundationen på handen och den var jäääätteljus. Men den kan ju funka till vintern eller som highlight under ögonen. 

Ska prova allt imorgon kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback