Vad händer?

Uäck!! En sån där kväll då ja bara vill gråta. Mycket som händer i mitt liv just nu. Rena bergodalbanan! 
Skulle verkligen va skönt att göra som Elina och Pär ska göra i helgen. Ha barnvakt, åka bort, mysa och njuta!! 
Jag är så avis på er!! :)

Nåväl. Får ta tjuren vid hornen och anstränga mig lite! 

Fick migrän i eftermiddag och direkt Robban kom hem så skyndade vi oss till Apoteket och hämtade ut min medicin. 
Fick i glossyboxen en sån där ögonmask med gelé (ser ut som glasögon) 
Drog på den, tog min medicin och slocknade nästan två timmar. 
Vaknade upp utan migrän. Tror den där ögongrejjen var toppen för mig!! 
Kunde dock inte se nått på flera minuter efteråt pågrund av att masken varit spänd/tajt mot ögonen under hela min tupplur. Ganska läskigt men ordnade upp sig till slut! 

Ska försöka snarka ikapp med Robban nu. Imorgon är han ledig och vi ska in till stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback