Shopping i Luleå

Vi kunde ju ha passat in en annan/bättre dag för att åka till Luleå och shoppa!
Tydligen var det någon matfestival eller ja.. gågatan var full med olika matstånd.
 
Vi drog igenom de affärer som vi verkligen ville besöka, och kom hem med 7 påsar!!
Robban köpte nya byxor, pastellkritor, kläder till Otto och nå grejjer till hemmet.
Jag köpte 2 tröjor och en present till lilla Lova som fyller 2 år på måndag.
Vi åkte från Luleå vid halv tre och svänge då in hos Jenny, Jonathan och Lova i Rosvik. Busade vi med ungarna och käkade middag tillsammans (Beställde från Cafe for you)
Vi åt kl 17 och åkte hem ca 18:30.. Palten somnade direkt vi lämnade Rosvik. 
Nu sitter jag coh gubben i soffan och jag är fortfarande proppmätt och vet inte var jag ska ta vägen..
4,5h timmar sen vi åt.. Men ändå... Tror även all lek med barnen har bidragit i en kraftig träningsvärk i magen.
Lova och jag busade och rullade runt i gräset ganska länge. Jenny och jag ställde oss även i plankan en stund.
Dock fick vi avbryta då Lova bestämde sig för att sitta på mitt huvud!! Sötpropp!!
 
Nåväl, hoppas träningsvärken/mättnadskänslan försvinner snart så man kan få lägga sig och sova snart! :)
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback