stormen

Inatt har jag legat och lyssnat på stormen.. eller ja den enorma blåsten som lät som att den rev huset.
När jag klev upp på morgonen så var jag säker på att huset hade förflyttats till annan kommun.. Så kraftigt blåste det..
Som tur var så stod huset kvar!
Men jag är så förbaskat trött..
Dagen swishade föbi tack vare att vi fick besök, for och flängde på rusta samt att Robban slutade lite tidigare än vanligt.
Nu ska jag försöka se blacklist om jag orkar.. Sen blir det förhoppningsvis en god natts sömn.
kan inte säga än vad jag tycker om medicinen som jag tar för sömnen.. för första natten sov jag från 22-05.. helt fantastiskt härligt..
nätterna efter det så har jag vaknat hela natten ca 511 gånger...
Inatt låg jag vaken från 02.. och när jag ska kliva upp på morgonen så finns INGEN ork.
Dåsigheten efter medicinen ligger kvar.. Men kanske det blir bättre inatt?!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma B

Vilken sort fick du? Imovane/zopiklon kan man bli dåsig av. Stilnoct/zolpidem går ut kroppen under natten och brukar inte ge efterdyningar.

Svar: Ingen av de var det. En annan sort och jag vet att man kan bli dåsig första tiden eftersom jag frågade men det ska bli bättre då man använder den regelbundet.
PEAKEN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback