Skor



När Otto var pytteliten så köpte Linda ett par jättesnygga skor åt honom. De var jättestora och vi la dem på en hylla i väntan på att han skulle växa. 
Helt plötsligt växte han. Nu kunde han inte ha sina skor i strl 21 och hans gummistövlar i 22 är asjobbigt att ta på. Så när vi skulle ut så slog det mig att kanske han kan ha skorna som Linda köpte. 
Vilken jevla tur att jag kom på dem. För de var i strl 22 inte 24 som jag trodde. 
Han har ju vuxit ut dem när som helst. 
De passar i alla fall perfekt nu. Dock är de för kalla för att ha ute men om vi bara ska å hälsa på nån så kan han ha dem :) 
Vill verkligen att han ska hinna använda dem. 
Min lilla stjärna. 
När Robban slutade fick han gå och köpa ett par varma skor till Otto. För nu vill han va ute och leka i snön.
Vi fjorden snögubbe, åkte pulka och smakade på snön idag :) 







Kommentarer
Postat av: Linda

Asså ja måste bara säga att jag trodde inte att det gick att klä ett barn så snyggt som ni lyckas med! Sen att han är värsta snyggingen i sig själv gör ju inte saken sämre :D

Svar: Oj tack vad snällt!! Vad glad jag blir. Det var kul att höra.
PEAKEN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback