migrän

mitt huvud ville sprängas igår men jag hoppades att vila skulle få värken att försvinna..
Nej istället vaknade jag kl 03 med migrän..
Migränen gav upp vid 14 tiden men då var jag så illamående och försökte äta nånting. Det blev fil och banan som jag inte alls fick i mig… Försökte gå och lägga mig och vila en stund till men mådde inte alls bra..
När Robban och Otto kom hem från Edwards kalas så kände jag att jag vill försöka vara lite med Otto. Vi lagade mat och läste böcker och jag började må bättre..
Men när vi sen började laga middag så kom migränen tillbaka som en blixt från klarblå himmel.
Sitter nu med en skål fruktsallad och kollar på Så mycket bättre.
Avslutar kvällen med migränmedicin och hoppas på en bättre natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback