få se då

Robban har varit ledig i 4 dagar och det har verkligen varit toppen!
Jag sover knappt på nätterna så jag är dötrött på dagen. Har dessa dagar kunnat sova längre på morgonen än vanligt och även fått vila lite på dagen. Så jag har inte blivit så hemsk som jag kan bli :P

HOPPAS HOPPAS att denna natt blir bra och att morgondagen blir lätt..
Robban ska jobba och jag har planerat att träffa Linda.. Så jag vill verkligen vara pigg! :)
Det har varit fullmåne så jag är som vanligt påverkad av den.
Katten har alltid velat ligga bredvid mig på natten och "stört" mig.. Men de här dagarna har hon inte varit i närheten. Jag har dock hört när hon gått iväg och ätit på natten.
Så jag kan inte skylla på henne!
Jag som annars mår så bra den här tiden då det är mörkt och kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback