Härlig dag

Farit och flängt hela dagen och nu ligger jag i soffan med migrän :/
Skjutsade Robban till studion imorse och åkte sedan till Linda och hälsade på en stund. När Otto blev trött så åkte vi hem igen. Han sov 1,5h och när han vaknat kom Britt förbi för att gräva upp nå växter på gården som vi annars kommer slänga.
Farsgubben kikade in en snabbis också. Sen ringde Robban och ville ha hämtning. Han slutade kl 14 så vi åkte till stan & backen och gjorde några ärenden.
Otto käkade när vi kom hem och däckade sedan i vagnen i 1,5h. Solen och värmen tar på krafterna på lilleman. Fick semesterkänsla och gjorde mig en liten grogg med amaretto och cola. Mmm den var god. Vi fick väcka Otto för att åka iväg på middag hos Jenny och Linus. Vi lånade deras gunga medan maten förbereddes. Otto längtar nog efter en egen gunga. Han ska få en av sin mormor i födelsedagspresent :) han älskar verkligen att gunga.
Jag hade inga solglasögon på mig då jag gungade Otto, solen lyste mig rakt i ansiktet och jag måste ha kisat hela tiden. För jag började få migränkänning efteråt. Käkade gott och det blev många skratt. Robban hade inte hunnit kolla på deras nya hus så det var på tiden att vi åkte dit :) Vi kom hem strax efter 19 och nu är migränen ett faktum!
Avslutar denna dag snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback