04:30

Då var det uppstigning på Andgatan 1.
Han kommer dock att somna snart igen.
Jag somnade väl vid 22 igår. Vaknade 00 för att jag kände att jag var tvungen låsa upp ytterdörren för att Robban skulle ta sig in.. Han var på svensexa igår..
Somnade om rätt snabbt men vaknade igen 02:37 då Robban trillade in. Somnade om efter en stund och sen var det bara att kliva upp 04:30 då Otto vaknade.
Jag tycker egentligen inte att det var så jobbigt. Det enda jobbiga är att jag inte kommer kunna somna om nu när han somnar igen. 
Vi ska nämligen på namnkalas kl 12, så jag kommer nog vara rätt trött då.
Men jag får ju vara med min fina familj hela dagen, så jag överlever!
 
Det har hänt så himla mycket de senaste dagarna för Otto..
Tänderna i överkäken har spruckit fram, han kan kasta boll med oss, han öppnar luckorna i köket och utforskar allt. Det är en fröjd att få följa honom!

Kommentarer
Postat av: Lillsis

Han är så duktig!! Hjärtat.

2013-05-19 @ 15:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback