fredagsfötter

Jag kunde lika gärna varit ute och dansat hela natten.. Så mår mina fötter.
Imorse promenerade jag till brorsan där det bjöds på tårta då min brorson tagit examen.
Otto är så observant av sig och höll sig lite i bakgrunden till en början medan kusinerna Viktor och Ville busade.
Men efter ett tag kom även Otto igång. Vi kastade boll med Viktor och promenerade med en liten gräsklippare!
Sen promenerade jag och Frida (Svägerskan) in till stan. Vi skiljdes åt vid Gina då vi båda hade ärenden på olika håll. Jag promenerade runt hela stan för att hitta en gul klänning.
Jag har ju köpt en rosa klänning som jag tänkte ha på bröllopet men Robert tyckte att jag skulle ha Gul klänning (som jag tänkte först), så jag bestämde mig för att om det fanns någon snygg gul klänning så skulle jag ha den istället.
Efter att ha promenerat runt hela stan och inte hittat en enda gul klänning.. så klev jag in på Hansens och direkt jag klev innanför dörrarna så såg jag den.
En skitsnygg gul långklänning.
Provade den och köpte den. Ska prova den här hemma innan jag bestämmer mig.
Men jag älskade den i affären och fick beröm av försäljaren till och med.
 
När jag väl hittat det jag letade efter så bestämde jag mig för att besök Robban på studion. Där var Ottos farbror Jocke och kusin Alice. Försökte visa dem att Otto blivit så stadig och kan gå många steg nu.. Men det ville inte Otto visa.. Nåja.. Robert blev klar för dagen och vi gick till Cafe Pite och åt lunch.
Efter lunchen bestämde jag mig för att byt abbonemang och få ny telefon plus en surfplatta.
Joakim jobbade och hjälpte mig med inställningarna.. Medan Robban gick till frissan så skulle Jocke hjälpa mig att föra över mina kontakter från Iphonen till nya samsung telefonen.. Det var inte det enklaste..
Han höll på med det i över 30minuter.. Under den tiden så hann Otto bli riktigt less.. han ville ner på golvet och väl där så traskade han omkring FLERA varv runt i butiken helt själv.
Nu går han på riktigt!!
PANG sa det.. Igår tog han ca 20steg och idag går han var fan han vill! Gullrumpan!
 
När Robban var klar hos frissan så traskade vi hemmåt och mina fötter var helt paj!
Efter en dusch så känns det något bättre men jag ska smörja in dem och lägga mig i soffan nu så kanske det blir bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback