8 juni

Igår var ingen vanlig lördag.
Vi var på dop kl13 för lilla Lily (Tobbe och Sussies tös) och stannade kvar i kyrkan då de gick och fikade.. för kl 14 var det vigsel mellan Jonna och Peter!
Jättefin vigsel och skönsång från Emmy!!
 
Bröllopsfesten var på mercur gården på strömsborg och fan så trevligt det var!!
God mat, fina/roliga tal, redovisning av möhippa&svensexa, lekar och dans.
jätte jätte kul!
Vi åkte hem kl 00:00 och skickade hem barnvakten (Ottos farmor)
Trött nå jävulskt, klev jag upp för en stund sedan med Otto. Robban drack ganska mycket igår så han ligger kvar i sängen och snarkar.
 
Frida fixade håret på mig på morgonen!
 
 
 
Dop för fina lilla Lily!
 
 
Vigsel!
 
 
Fest!
 
 
 
Tog så himla mycket bilder så jag måste gå igenom dem innan jag visar alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback