Hett

Vindstilla och stekhett ute har jag hållt igång hela dagen.
Promenerade till festivalområdet och käkade lunch med Britt. Hejjade på Otto och Joakim (från Sandviken) som åkt upp hit för att tatuera sig hos Robban. Tog bilen hem och fick besök av Linnea och barnen.
Palten blev supertrött och arg och jag tappade tålamodet så Linnea tog över och lyckades söva honom. Underbara vän.
När de åkt så for Robban och köpte plattorna som vi sedan satte ut. Nu ska vi bara se hur de sätter sig. Sen kan vi hämta eldstaden!!

Nu ikväll drog jag på mig en hög kjol och bikini. Att jag inte tänkte på det tidigare. Så svalkande!! Och på tal om svalkande,.... Så gjorde jag en sommardrink till Robban :)
Vin, is och ett sugrör ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback