Vilken jevla dröm

Jag gick till Berggården (mitt jobb där jag jobbat i 8 år) och hörde om jag kunde jobba någon dag.
Detta enbart för att jag har mest LAStid av alla vikarier och jag vet att många är sjuk, sagt upp sig samt gått i pension.
Jag tänkte jobba någon helg och kanske få ett längre vikariat som skulle leda till fast tjänst.
När jag berättade detta för Linda, och samtidigt sa att jag tyckte det var dåligt att de inte ringt ut mig så tittade hon på mig konstigt bara. Jag sa då att nog har väl jag mest tid på huset?
Njaa, det var hon osäker på. Då jag försökte jag förklara att det spelade ändå ingen roll. För jag har ju sagt att jag inte ska tillbaka till berget.
Sedan vaknade jag.
Vilken jevla märklig dröm.
Jag har inte tänkt gå tillbaka till Berggården, få jag hellre vill söka något nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback