Träffa läkarn

Pratade med Gerd barnmorska på ceder imorse. Hon tyckte att jag skulle ringa specen och höra om jag får träffa någon att prata med om ev planerat snitt för nästa barn.
(är inte gravid än)
Jag ringde dit och fick prata med Monica. Kvinnan som jag pratade med när jag gick på norea samtal (förlossnings rädsla)
I förra graviditeten var jag ju så rädd för bäckenträngsel eftersom jag har det i släkten. Jag och kusinerna är alla född via kejsarsnitt pga bäckenträngsel.
Nu har jag fått det bekräftat, jag är bäckentrång och därför ännu mer rädd att nästa förlossning ska vara lik Ottos. Att barnet inte tar sig någonstans.
I alla fall... Jag ska få träffa en läkare på specmödra den 7/2.
Känns skönt att få komma dit och höra vad de säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback