Söndagsavslutning

Den här dagen flög verkligen förbi.
Jag fick sovmorgon och sov till 10..
Robert klev upp med Otto då han vaknade.
Vi tänkte åka och kolla in golv/tapet till köket men märkte att Colorama öppnade 12 så vi svängde förbi brorsan och Frida för en kopp kaffe. 
Väl på Colorama så blev vi lite klokare.. Det står nu mellan matta och laminatgolv.
Jevligt svårt att bestämma sig då man måste tänka på så många delar som ska spela in.
Hittade ett snuskigt snyggt högblankt golv på colorama.. Men hur klokt är det?
Säljaren kunde inte heller säga hur pass tåligt det var... och det måste ju vara tåligt då Otto ska kasta grejjer, köra leksaker och dylikt på det.
Det blir INTE högblankt golv.
Men svartish blir det..
 
När vi kom hem så kom Jim Cajsa och Williot förbi och fikade..
Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 17 för då ska jag plocka upp Frida och åka till korpen.
Blir bodypump och ny release som jag inte kört nå än.
Ska bli sjukt kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback