nya ringar

Jag har sagt det förr, men ringarna som vi har (förlovning och vigselring) är i silver och väldigt mjuka.
Min missfärgas hela tiden och är redan hemskt nött.. Robbans har blivit för stor.. eller på snudden till för stor.
Så vi har länge pratat om att köpa nya ringar i ett hårdare material.
Eftersom Robbans ring nöts hemskt mycket också så känns det bra att köpa nya.
 
Vitt guld är ju snyggt och det finns många olika varianter som jag gillar.
Men SATAN så dyrt..
 
Som denna ring.. flera jevla tusen!
Aldrig pungar jag ut över 10000:- för en ring.
 
Vi har tittat på ringar i stål som är grymt snygga de med.
Och ska tåla mer..
 
 
 
Den älskar jag och det finns bara en storlek kvar av den. Och den är perfekt, men jag kan ha en storlek mindre på denna.....
 
 
Som jag också gillar.
Den är som sagt aningens mindre och passar också perfekt.
Kanske dumt att köpa en ring som är något större och som kanske kommer bli för stor när jag gått ner i vikt?!
Samtidigt... det är en bred ring, och breda ringar brukar som sitta bättre även om de för lite stor i storlek?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback