HAPPY MONDAY

Jaa verkligen en av de bästa måndagarna på länge...
Eller känslan jag har i kroppen iallafall..
Otto somnade 21:43 igår och sov till 09. Han fick inte vila nånting på eftermiddagen så han var riktigt trött då Robert la honom i sängen..
Han tjorvade ett tag... men huvudsaken är inte hur länge han tjorvar, utan när han somnar för natten.
Jag har gått ner de 3 hekto som jag önskade igår.. Så nu är jag på nytt kilo..
Pitekök ringde upp mig och ska komma hit på måndag den 4/2.
De ska få komma med lite förslag och även få räkna lite på vad de skulle kosta om vi väljer att de gör om vårt kök.
Jag väntar mail från Trisco också..
När Robban slutar jobba idag så ska vi åka ut till Rosvik och äta middag hos Jenny Jonatan och Lova! :)
 
Vilken bra måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback