Beslutsångest ang. golv

Kan inte släppa köksplaneringen!!
Det känns så himla roligt att vi börjat bestämma oss mer och mer!!
MEN.. tanken var att vi skulle ha schackrutigt golv... ungefär såhär...
 
 
Inte rött såklart..
 
MEN då vi har tänkt öppna upp mer till vardagsrummet så har vi funderat på att lägga ett golv som går genom kök hall och vardagsrum.. Då blir det alldeles för mycket med schackrutigt.
Hade det bara varit kök och hall så hade det funkat..
 
Så igår nämnde Robert mörkt trägolv?
Nja, jag vet inte om jag gillar det..
Jag vill nog ändå ha matta... Men vilken matta?
Det finns ju så himla mycket att välja mellan!
Och jag vill ha in VÅR stil...
 
 
Ungefär såhär tycker Robert...
 
 
Det här golvet är ju snyggt men jag vet inte om jag tycker att det kommer passa i köket? Det fungerar ju att ha i kök hall och vardagsrum... Men tappar vi vår touch på köket då?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback