ÄNTLIGEN!!!

Jag är himla glad!
Igår ringde de från röntgen här i Piteå. Jag har väntat i 6 månader och har i november/december fått hem ett papper där det stod att jag skulle behöva vänta 5-6 månader till..
Långa köer till röntgen, så jag ringde och ställde mig i "kortvarsellistan"..
Och äntligen fick de en avbokning och ringde in mig.
Så imorse kl 08:55 låg jag "i trumman" och fick äntligen röntga mitt bäcken.
Eftersom Otto aldrig sjönk ner på förlossningen och det blev kejsarsnitt så skrevs en remiss för bäckenröntgen.
SÅ SKÖNT att ha det gjort nu!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: jonna

ohh såå jäkla skönt!! ;) Hoppas på ett positivt svar då också.. Vilket som så vet du iaf! PUSS

2013-01-05 @ 15:34:58
Postat av: Josefine

vad skönt att få veta sedan då.. tills nästa bebis, om det blir någon =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback