21:30

Vi har gjort framsteg ikväll.
Vi la Otto i sängen 20:30.. Han åt välling.. blev inte mätt och fick då även 150ml ersättning..
Han blev ledsen.. körde samma visa som vanligt..
Kommer inte till ro.. lägger sig bekvämt, somnar nästan, skriker, lägger sig bekvämt, somnar nästan..
Ja... så höll han på FAST VÄRRE
Han är ju så rörlig nu.. så 2minuter efter att jag lagt honom till rätta så hittar jag honom tvärs över sängen.... ASFÖRBANNAD!!
Han blev till slut riktigt ledsen så jag plockade upp honom.. Utan att det egentligen blev nå bättre.. Men sen satte jag mig bredvid sängen, strök honom på huvudet och "suschade" honom.. (vad kallas det då man försöker få någon tyst med ett sscchhhh ljud)
 
Då blev han lugn, lade sig på sidan och började andas lugnt och stilla igen... 
Då var klockan 21:30 och han sover än.
Hoppas nu att han sover hela natten och att vi börjar komma någon vart..
De senaste kvällarna har han somnat 22:15.. Så det är ett stort framsteg nu när han somnat 21:30..
Håll tummarna!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback