I Sandviken

Igår kom vi fram till Sandviken och åkte då direkt till Annas studio. Lady pain.
Jättefin fräsch studio och Robban kommer ha bra med yta att arbeta på.
Hon visade oss vägen till lägenheten och vi bestämde att vi skulle äta middag på Napoleon kl 18.
Supergod mat och jättemysigt ställe.
Jag drack 2 öl och mår faktiskt prima idag. Kanske jag tål öl?? Hoppas!!
Sofia var ut på promenad med Nisse vid 21:30 så jag mötte upp henne utanför och surrade en liten stund. Blev en tidig kväll och vi har alla tre sovit jättebra inatt.
Idag har vi shoppat inne i Valbo.
Robban hittade några nya tröjor, jag köpte en lampa till Ottos rum och ett par shorts.
Här är det vår och solen skiner så jag har haft skinnjacka och converse för första gången i år.
Så himla härligt. Funderar på att kanske använda lina nya shorts nån dag också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback