nyårsklänning

Men hur svårt kan det va?
Att hitta en festlig klänning i A-form..
Den enda jag hitta... som iofs var grymt fin.. kostade 599...
Kändes inte direkt som att jag ville lägga så mycket pengar på en finklänning..
Jag är ju faktiskt inte ut på krogen eller klär upp mig så pass ofta/mycket att jag kan lägga sånna summor på finklänningar... Den kommer nog att användas endast i jul och nyår samt vid större tillställningar.. kanske dop eller bröllop..
 
Imorgon måste jag i alla fall ner på stan och kolla vad som finns..
Hittade en långklänning från veromoda eller only (på nelly) som jag tänkte kolla in inne i stan..
Jag trivs i långklänningar fastän jag bara är 3 äpplen hög (1,60)
 
Förhoppningsvis kan jag köpa den sista julklappen också.. :)
 
 
 <-- den dyra fina klänningen 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback