Julafton 2013

GOD JUL
 
 
Jag tror minsann att jag kan säga att detta blev den bästa julaftonen!
Vi skippade frukost eftersom vi nu mer sover så länge på morgonen... vaknar mellan 9-10..
Kl 11 tog vi en promenad till Britt och åt jullunch samt bytte julklappar.
 
 
Otto fick så mycket fint! Bland annat en radistyrd volvo som Robert verkade gilla att leka med :)
 
 
Vi åt jättegod lunch men efterrätten var nog bäst tyckte Otto!
 
 
Vi tog sedan en promenad hem och Otto tog sin vila..
Vi gjorde oss i ordning och åkte kl 14 mot Kallfors för att fira julafton med min storasyster med familj.
Jättemysigt och trevligt hela kvällen med GOD mat och besök av tomten.
 
Jag som har "fobi" för tomten tog hand om disken då han hälsade på och delade ut klappar åt barnen.
Otto var lite blyg men vinkade till tomten då han gick.
 
 
Otto fick många fina saker och verkade jättenöjd med dagen. 
Vi åkte hem strax före 19 och när jag satte mig i bilen hade Otto redan somnat i sin stol. :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback