Jahapp godmorgon

Hämtade igår ut min medicin (insomningstablett) och glömde burken i bilen. När jag ändå var så himla trött då tänkte jag att "jag skiter i tabletterna och lägger mig"
Vissa kvällar brukar jag inte ta tabletterna ändå. 

Jag somnade vid 23 och vaknade 04:30. Pigg!! 
Kanske ska vara nöjd över att jag faktiskt sov så många timmar i sträck men jag vill faktiskt inte vara vaken den här tiden. Jag vet att killarna i huset sover till 9-10. 

Otto sover förresten i sin nya säng inatt.  Vi köpte en ny säng 90 x 200 igår på Jysk. Snacka om lycklig kille då Robert installerade sängen. Otto hoppade och skuttade :) 
Hoppas att han vänjer sig fort :) 




Nåväl, håller tummarna att jag somnar om nu :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback